راه های مفید برای درمان تورم در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های مفید برای درمان تورم در بیماری های کلیه

در درمانگاه، تورم را می توان با بسیاری از علل ناشی از، به طوری که راه هایی برای درمان آن باید متفاوت باشد. در زیر من به شما برخی راه های مفید برای درمان آن معرفی، امیدوارم که آن را واقعا می تواند به شما در برخی از راه کمک کند.

اما متداول برای درمان تورم در بیماری های کلیوی؟

● محدود کردن مصرف مایعات و سدیم: هنگامی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، آنها می توانند تعادل مایعات و سدیم را حفظ کند به طور معمول. اگر بیمار سدیم بیش از حد طول می کشد و یا نوشیدن آب بیش از حد، آن را تورم آنها را بدتر و یا حتی منجر عوارض تهدید کننده زندگی است.

● مدر: از طریق افزایش تولید کلیه، دیورتیک می تواند کمک به دفع مایع اضافی از بدن است. علاوه بر داروهای غربی، برخی از گیاهان چینی نیز چنین اثر مانند ریشه قاصدک، بزاق، برگ گزنه و به همین ترتیب. این داروها می توانند برای کمک به کاهش تورم به طور موثر با اثرات جانبی کمتری دارند.

● دیالیز: هنگامی که تغییرات رژیم غذایی و داروها می تواند کار نمی کند، افرادی که تورم ممکن است نیاز به در نظر دیالیز. این یکی روش تصفیه خون شایع است که می تواند کلیه اختلال جایگزین برای فیلتر کردن مایع و زباله های اضافی محصولات است، بنابراین می توان از آن برای درمان تورم استفاده می شود.

حتی اگر گزینه های درمان بالا می تواند تورم کمک کند، آنها می تواند هر چیزی را برای سلول های کلیه آسیب دیده است. فقط اگر عملکرد کلیه است که با موفقیت بهبود می تواند تورم به طور کامل درمان می شود.

همه از این راه ها که در بالا ذکر می توانید کمک به بیمار برای از بین بردن تورم، اما آنها می توانند این مشکل از علل ریشه ای حل نمی کند. در اینجا من توصیه سم از بین بردن درمان به شما، آن را یکی از موثر ترین راه برای از بین بردن تورم، چه چیزی بیشتر، آن را می تواند در درمان تورم از علت ریشه آن است. است که می گویند، با کمک از این درمان، تورم در بیماری های کلیوی را می توان از عود کنترل می شود.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه و علائم آن، شما می توانید ایمیل تی ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: